Logo Bolkow24h.pl
Reklama
SofaMeble.pl - Eleganckie meble tapicerowane
Baseny ogrodowe, materace i akcesoria - sklep NajlepszeBaseny.pl

Start pilotażu jednej infolinii dla dolnośląskich urzędów skarbowych

Dolnośląska Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) rozpoczyna pilotaż infolinii pod numerem 22 460 59 93.

© Materiały prasowe / KAS

  • Rozpoczęcie testów planowane jest na 3 stycznia 2024 r, a ich zakończenie – 29 marca br.
  • Klienci dolnośląskiej KAS połączą się z infolinią, a nie – jak dotychczas z centralą konkretnego urzędu skarbowego.
  • Oprócz standardowych połączeń, osoba dzwoniąca na infolinię będzie mogła potwierdzić swoją  tożsamość telePINem i uzyskać indywidualne informacje, co dotychczas nie było możliwe przez telefon.
  • Informację podatkową i celną dla całego kraju nadal świadczy Krajowa Informacja Skarbowa.

W ramach pilotażu infolinii, klienci dolnośląskiej KAS będą mieli możliwość skorzystania z nowego modelu obsługi klienta telefonicznego. Zamiast dzwonić bezpośrednio do konkretnego urzędu skarbowego, będą mogli połączyć się z infolinią.

KAS przetestuje dwa typu połączeń, standardowe oraz z potwierdzeniem tożsamości. Jeśli dzwoniący potwierdzi swoją tożsamość telePINem, konsultanci z urzędów skarbowych będą mogli udzielić mu bardziej spersonalizowanej informacji.

Pilotaż nowej infolinii to kolejny krok w dążeniu administracji skarbowej do doskonalenia obsługi i zapewnienia wyższej jakości usług.

Test nowego modelu komunikacji telefonicznej ma za zadanie dostarczyć KAS informacji o potrzebach klientów oraz o najlepszych możliwych rozwiązaniach, które administracja skarbowa może wprowadzić w przyszłości w zakresie obsługi telefonicznej.

Podstawowe informacje o infolinii:

Numer telefonu: 22 460 59 93

Koszt połączenia: jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.

W skład oferowanych usług wchodzą dwa typy połączeń:

Bez potwierdzenia tożsamości:

  • ogólna informacja podatkowo-celna,
  • możliwość rezerwacji terminu wizyty w urzędzie skarbowym, co skraca czas oczekiwania na obsługę przy okienku.

Po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN z e-Urzędu Skarbowego:

  • indywidualna  informacja podatkowo-celna,
  • informowanie o stanie realizacji nadpłaty i zwrotów z zeznań lub deklaracji podatkowych,
  • możliwość rezerwacji terminu wizyty w urzędzie skarbowym, co skraca czas oczekiwania na obsługę przy okienku.

Ważne: Klient samodzielnie ustawia kod telePIN po zalogowaniu się do e-Urzędu Skarbowego na stronie www.podatki.gov.pl.

Wraz z urzędami skarbowymi z woj. dolnośląskiego, infolinię przetestują jednostki KAS z woj. łódzkiego i opolskiego.

W testach infolinii nie biorą udziału: Dolnośląski Urząd Skarbowy we Wrocławiu oraz Dolnośląski Urząd Celno-Skarbowy we Wrocławiu.

Komentarze (0)


Proszę zachować komentarze zgodne z regulaminem oraz zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Informujemy, że Administratorem poniższych danych osobowych jest DJAmedia Sp. z o.o., Piotrowice-Osiedle 16, 59-424 Męcinka. Dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane wyłącznie w celu przesłania zamieszczenia komentarza na portalu. Bez wyraźnej zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom danych. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania poprzez kontakt z Administratorem: kontakt@jawor24h.pl.

Zaloguj się, aby korzystać ze wszystkich funkcji komentarzy.

Dowiedz się więcej

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. bolkow24h.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Więcej wiadomości

Reklama
Reklama

 

bolkow24h.pl

Portal informacyjny dla mieszkańców Gminy Bolków. Znajdziesz tutaj najświeższe informacje, zdjęcia oraz filmy z Bolkowa i okolic.